Åkt lastbil!

I natt har det kommit massor med snö, så vi var ut och plogade med pappas lastbil! Det var första turen för mej och pappa kom och hämtade mamma och mej med lastbilen. När jag kom ut och stod där på backen så var där ett stort, stort, STORT, brummande, rött monster...! Jag närmade mej sakta, sakta och så sa monstret PYSCHHH!!! Då vände jag tvärt och sa till mamma: "Vadå...så man måste gå nära den?" "Ja", sa mamma. "Aldrig i livet!", sa jag och satte mej ner. Då lyfte pappa upp mej och bar in mej i monstret, sen satte mamma sej där också. Det kändes bättre att vara inne i monstret....som visst var den där lastbilen....än att vara utanför. Jag satt först i mammas knä, men sen la dej mej på min filt i sängen. Tänk, en hel säng fanns det i lastbilen och jag hade den alldeles för mej själv! Sen var jag inte rädd längre utan tyckte att det var jätte mysigt att ligga där.....för stå upp det gick inte, det skumpade och hoppade så jag trillade bara omkull! :)





Så här hemskt väder har vi! Bläää!


Måste visa min pappa också ju! :)


Jag kommer absolut att åka lastbil fler gånger! Men det är inte så kul att kolla på den från utsidan....eller att lyssna på den!

Förresten kom på en sak....! I går kväll när vi skulle gå och lägga oss, så hörde jag att mamma och pappa pratade om sängen och Mythos igen. Sen helt plötsligt så satte pappa ner mej i sängen!! Åhh...wow...va glad jag blev! Jag pussde och pussade och pussade!! Skuttade och hoppade i ren glädjeyra!! Sen kröp jag ner under mammas täcke och somnade.

Klockan ett i natt fick mamma en blöt puss så att hon vaknade för jag ville ut. Det blev både baj och kiss direkt jag kom ut! Sen sov jag i den underbarat mjuka, varma och goa sängen till morgonen. Man kan säja att jag vann...Jippi! Men vet att de också tyckte det var trevligt att ha mej i sängen...så de så! :)

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Bell

Åh va härligt att det gick bra med lastbilen! Att den är läskig utifrån är ju nästan självklart, flera tusen gånger större än lilla Mythos ju!



Hahaha, visste väl att han skulle hamna i sängen! Härligt härligt :D.

2012-04-16 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0