Första mötet med dammsugaren.

Idag drog mamma fram ett monster! En brummande hundgrej, fast med snabel och han tog mitt jobb! Han åt upp allt på golvet, brödsmulor och damm och gräs och grus. Vad ska jag nu sysselsätta mig med!?

Lite läskig var han ju också, så jag kunde inte säga åt honom att sluta. Men mamma pratade med mig hela tiden, så jag följde efter snabelhunden och höll stenkoll på honom. När han somnade tuggade jag lite på hans snabel, liksom för att hämnas.

Annars då? Jag har hört att jag ska få vara hos Mythos ihelgen! Det ska bli görskoj. Fast lite hade jag ju velat följa med mamma och pappa till morfar där de ska på dop, och mamma vill visst jättegärna ha mig med. Men det går ju inte, för de ska på en massa ställen där man inte får ha med sig vovvar. Orättvist det där tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Mythos

Du är så välkommen kompis! Mamma säger att det kan bli en spännande helg....va hon nu menar med det!:p

2012-04-11 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0