Mamma Bell skriver - Nix är hemma igen!

Den här helgen har Nix varit hos min mamma, hennes man och min lillebror (och så Mythos såklart) och det lät som att det hade gått jättebra! Skönt att höra. När vi kom hem sprang han rakt in i katten och sen dess har de busat lite (JA, det är sant!) och Nix har kollat så att allt ser ut som han lämnade det. Just nu ligger han på rygg här bredvid mig med benen rakt upp i luften och sover, medan jag har beställt lite saker åt honom:



Boken "Ledarskap som din hund förstår". Det skadar inte att läsa på! Den är ju dock mest till mig =p.


En ny bädd eftersom den han har bredvid sängen är jäättestor. Den här ser mycket skönare ut!


En aktiveringsboll att stoppa godis i, eftersom han tyckte det var såå roligt med godis i toapappersrulle.


En frisbee, jag tror att frisbee-kastning är en lek som Nix kommer att uppskatta i sommar =).


Och en transportväska. Vi får se vad han tycker om att vara i den, avskyr han den så säljer jag den. Men om han gillar den så skulle det ju underlätta vissa gånger. Skönt dessutom att kunna ta med den var vi än ska så han kan gå och lägga sig och få vara i fred när han vill. Men vi får som sagt se vad han tycker om den =).

Sakerna beställda från www.hundteknik.se

Och nu kom jag på att jag glömde beställa skålar. Jaja, vi har ju redan ett par men jag tycker de ser så tråkiga ut.

Förresten så blev Nix lämnad ensam i bilen för första gången idag när vi var in på en affär! Jag stog där inne och trampade och oroade mig och tillslut lämnade jag Christian där inne och gick ut. Då låg Nix på Christians jacka och sov! Haha, hönsmorsan kanske ska lugna ner sig lite nu! Duktiga pojken min =).

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fina grejer! Bädden är jätte fin!

Ha, ha....så säger du att jag är hönsmamma! :p

2012-04-16 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0