Nix är här!

Nu är Nix här igen, vi busar och har kul! Jag är lite busigare nu än sist han var här, men jag tycker fortfarande att han är lite för mycket....ibland. Jag biter honom i kinden när han gör konstiga saker med mej....då piper han. Men jag måste ju...han förstår inte annars. I det stora hela är vi i alla fall bra kompisar. Vi har varit ute och sprungit på gräsmattan idag.




Ska bli SÅ skönt när det blir sommar och varmt....säger mamma. Eftersom hon säger att det är varmare och skönare när det är sommar så längtar jag också efter den....då kan man visst vara ute hela dagarna utan att man behöver frysa....ligga i solen och bara vara! Det låter så underbart när mamma säger så!

Mamma, pappa och jag har varit till Idre och hämtat kokosbollar som Jacob ska sälja. Det var första gången jag åkte bil sedan jag flyttade till Särna. Det kändes lite konstigt att sitta i bilen, det lät så konstigt, guppade och studsade. Först var jag i min väska som mamma hade i sitt knä, men det var inte så väldans trevligt att vara där. Så mamma och pappa diskuterade lite hörde jag, sedan lyfte mamma upp mej i sitt knä och väskan fick åka ensam i baksätet. I mammas knä somnade jag och sov mest hela tiden. När vi kom till Idre så kom det en tant och ville hälsa på mej, men eftersom jag satt i bilen och inte kände mej så hemma så blev det inte nåt svansviftande, men jag nosade på hennes hand i alla fall. Annars är jag jätte glad när det kommer människor på besök hemma. I alla fall.....så blev det 6 mil bilåkning idag.

Just nu ligger både jag och Nix och sover i pappas knä!



Här kommer några fler foton på mej då! :)







Nu är det snart matdags för mej!
Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0