Nix uppdaterar!

Hej på er!
Här är det full rulle. Jag mår bra iallafall. Strumpor och toapappers-rullar är typ det bästa jag vet och såna finns det många av här! Igår och idag gjorde mamma något superroligt. Hon gömde godis i en toarulle och så fick jag försöka få ut dem. Jag fattade vinken riktigt fort, för jag är smart. Apropå det så har jag lärt mig "sitt". Eller åtminstone vet jag att jag får godis om jag sätter mig ner =p.

Födelsedagar har det varit många nu och idag fyller pappas lillebror år, så vi ska dit och fira när pappa kommer hem från jobbet. Vi var dit igår också eftersom pappas mamma fyllt år nyligen och då fick jag en korg. En liten, mysig en som står i köket nu.

'
Här är jag och mamma ute och kissar och sådär. Pappa står inne i värmen och knäpper kort genom fönstret. Fusk!


Och så tyckte han att det var lämpligt att knäppa kort när jag sitter och bajsar. Tur att mamma har vett nog att lipa åt honom, för det gör hon även om det inte syns.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Mythos

Varför fick DU en korg för att din farmor fyllde år?!:p

2012-04-10 @ 17:26:05
Postat av: Nix

Jag har ingen aaaaning, det verkar ju helt fel. Men korgen var liten och det är ju jag med så.. Jag antar att hon tyckte att den passade :p

2012-04-10 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0