Promenad

Nu har jag varit ute på promenad i Rimbo några gånger....med halsband och koppel. Det gick väl så där....;) Men jag lär mej väl hur det där fungerar så småningom...:)


Solen sken och det var riktigt trevligt! Det där konstiga i backen såg lite otäckt ut...en massa hål som mina små ben kan fastna i.

Mamma Linda säger att jag väger 730 gram nu...inte vet jag vad det betyder, men det är säkert bra. Jag är nog fortfarande lite mindre än mina syskon, storleken spelar ju ingen roll...har jag hört! ;)

Nu är det bara torsdag kvar sedan kommer min nya flock och hämtar mej! Trevligt kommer det att bli tror jag!

Glad Påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Bell

Åh, söta lilla!

2012-04-05 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0