Världens mest spännande helg!

God morgon där ute!

Det har hänt mycket redan. Igår träffade jag en stilig dam vid namn Doris, hon är en cavalier king charles spaniel som är ett halvår gammal. Vi lekte riktigt bra ihop fast hon är större än mig. Hon är en såndär härlig vovve som bara är liksom, så jag fick brotta ner henne och tugga på hennes långa öron och sådär. Åkt mer bil har jag också gjort, bland annat med Doris och hennes familj och det gick rätt bra. Jag var ju så trött efter allt stoj så jag somnade. På kvällen åkte vi till pappas mamma för människorna skulle äta påskmiddag. Det var kul med mycket folk och mycket uppmärksamhet, men sen var jag såå trött såå trött.

Idag är en jättespännande dag också, för bara pappa är klar så ska vi åka till Särna och hälsa på Mythos!! Det ska bli så himla roligt vetni. Och så ska vi sova där tills imorgon :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0