NixNisse och jag!

Vi har hämtat NixNisse och hans mamma idag. Så fort vi kom in på NixNisses gård och öppnade bildörren så började han skälla! Men va...tänkte jag, den rösten känner jag igen! Jag blev jätte glad med hela kroppen och skuttade upp på trappen och där låg katten Rune. Jag blev glad med hela kroppen åt honom med och han fick min puss, men han tyckte nog mest jag var jobbig!
Sen kom jag in och träffade min kompis igen!

När vi kom hem till mej så gick vi ut på baksidan där staketet är. Det första NixNisse gjorde så kröp han under staketet och var helt plötsligt på andra sidan. Vet inte hur han gjorde för det gick så fort. Jag lyckades aldrig komma över till andra sidan ialla fall. Mamma hämtade tillbaka NixNisse på en gång och fixade till staketet bättre, sen har han stannat på rätt sida.

Vi lekbråkar ganska mycket och våra mammor blir ganska trötta på oss, då morrar dom så vi (förhoppningsvis) förstår att nu är det nog.

Idag har det mest regnat, men det ska visst bli bättre väder i morrn. Då tror jag vi ska gå ner till sjön...kanske tar vi oss ett dopp!

Här kommer några foton från idag!


Visst ser jag ut som en stor, stark kille med kraftig bringa!






Sen blir man ganska trött!




NixNisse är ganska snygg...tycker nog tikar alltså!:p


Just nu ligger vi och sover i alla fall så våra mammor får lite lugn och ro!:)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0