Helg med full fart!

Nix har varit här i helgen, det har varit kul men lite jobbigt! Vi sprang runt och lekte på gräsmattan och vi var ut och kollade i stora skogen också.












Jag älskar att åka bil!


Nix!


Jag!


Efter en helg med Nix blir man så här trött! :)


På morron stannar jag i sängen så länge det bara går! Är så skönt att ligga under täcket och bara mysa!






Ok, jag vaknar väl då!


Åkte gräsklippare med Jacob i går, det var också kul!


Så där nu har ni fått lite uppdatering på vad jag håller på med här i Särna. Snön är borta nu äntligen och det är knopp i hägg och syrén! På onsdag kommer sommarvärmen säger mamma. Nästa helg SKA vi till Mora och köpa nåt slags stängsel som ska upp runt tomten!

Ha det bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0