Natten

I natt har Mythos sovit hela natten och ingen olycka hände! Han var inte så villig att kliva ur sängen när det var morgon heller :p. Det var -7 grader i morse och snön som föll är fortfarande kvar, så det var inte så skönt att gå ut. Han gjorde det han skulle och sedan in igen snabbt som ögat!

Solen skiner från klarblå himmel så det kommer nog att bli härligt i solen! Men det ska även komma mer snö i slutet av veckan..blä!

Försökte med "sitt" i dag igen, men Mythos tror att jag leker, skuttar runt och smyger på godiset jag har i handen, att det var leverpastej jag bjöd på i dag gjorde ingen skillnad. Så nu lägger jag "sitt" på hyllan ett tag, han kommer när man ropar hans namn och det är huvudsaken tycker jag.

Mythos går runt och gnäller på dagarna när vi är ensamna. Jag har ju liksom annat att göra här hemma än att ge honom uppmärksamhet hela tiden. När karlarna är hemma sitter de alltid med honom...måste bli slut med det, för det är ju inte så livet kommer att vara framöver. Får ta mej ett snack med berörda...! :)

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Bell

Va härligt att ni fått sova :). Nix hade nog inte sovit en hel natt även om han fått sova i sängen faktiskt, men har han gjort både nr 1 och 2 på kvällen så behöver han inte ut mitt i natten även om han vaknar. Verkar vara enklare att hålla inne med kiss än med bajs nämligen.

2012-04-18 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0