Marabou

Hör en massa prat här i Rimbo att vi marabouvalpar ska flytta snart. Tror att det blir bra för nu börjar Siris valpar "röra" på sej också, så nu är det ganska fullt på golvet. Fyra vuxna vavvar och åtta såna små som jag.

Här har ni ett foto på mej, mina syskon och "våra" chokladkakor. Jag längst till vänster.


Ha, ha....jag är minst men har störst chokladbit! Vet att mamma Eva vill ha både mej och chokladen, men jag tror att den är slut innan de kommer och hämtar mej! :)

Vet att mamma Eva håller på att städa och valpsäkra huset i Särna tills jag kommer. Hörde också att hon kanske ska köpa nån äckelspray som hon ska spraya på sladdar och sånt farligt, så att jag inte ska tugga på dom och göra illa mej. Trapp finns det visst också i huset, där blir det väl en grind antar jag. Väldans vad de joxar och donar där borta i Särna....allt för att jag ska ha det bra. Jag kommer att gilla min nya flock....det är jag säker på! :)

Kommentarer
Postat av: Bell

Det är jag också säker på att han kommer göra! :)

2012-03-28 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0