Jag är en upptagen vovve.

Ja, jag har minsann kommit till en familj som far omkring en hel del jag. Men det gör mig ingenting, bortsett från bilåkandet och att jag har lite problem med att gå och lägga mig när jag blir trött. Det går bra om mamma eller pappa tar mig i knät, då slappnar jag av direkt. Men annars är det svårt. Vill inte gå och sova på eget bevåg liksom.

Sen senast har det hänr en hel del. Till exempel har jag ramlat i sjön. Häromdagen, när vi gick ner till udden här och satt på bryggan så druttade jag i. Var väl inte så farligt, simma kan jag såklart. Men det blev jäkligt kallt när pappa tog upp mig så då klampade jag rakt upp i knät på honom och mamma. Hehe.. Mamma torkade av mig med sin tröja sen fick jag ligga i solen och torka.

Mer då? Jag har varit hos Mythos en natt, till igår. Det var lika roligt som alltid! Igår kväll hände det dock något jätteläskigt. Vi var hos några kompisar till mamma och pappa och skulle äta grillat. Fast jag fick såklart ingenting. Orättvist. Och så gick jag omkring där ute och utforskade omgivningen och helt plötsligt från ingenstans kom det en stor hund bakifrån och skrämde mig så jag skrek rakt ut! Usch va läskig hon var. Han som hade släppt ut henne blev ganska dumförklarad av sin fruga. Tog väl en stund innan jag hämtade mig, insåg ju plötsligt att världen är jättestor och farlig för en sån liten som mig. Men snart var jag mig själv igen.

Lite bilder:





















Det här är efter att jag tog ett dopp...






Kommentarer
Postat av: Mythos

Åh....måste testa det där med att bada...men det får bli lite varmare först! :)

2012-05-02 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0