Maskmedel

Idag kom mamma med en tub av något slag och så hade hon nåt kletigt på sitt finger. Hon höll fram fingret så jag fick nosa....vet inte hur hon tänkte.....hon trodde väl inte att jag frivilligt skulle slafsa i mej det där?! Så hon öppnade min mun och kladdade in kletet på min tunga! Å jag smaskade, tuggade, smaskade och tuggade....det gick liksom inte att låta bli....antar att det var bra för mej så att jag inte ska få mask i magen.

De har klippt tre klor på mej i kväll också. Kände mej lite lugnare nu än vad jag gjort tidigare när de försökt.....det gör ju inte ont eller så....och det verkar ju inte vara farligt på annat vis heller, så kanske kanske jag kommer att "gå med" på kloklippning så småningom!

Skäller när jag är ute ibland....på ingenting säger mamma och pappa...äh, dom ser ju inte allt konstigt som jag ser och som man måste skälla och buffa på för att "ingenting" ska fatta att jag är stor, farlig och ingen som man bråkar med!

Fick sitta i hushållsvågen igår och nu visar den på 1207 gr, så jag växer och äter duktigt tre gånger om dagen. Fyller tre månader på torsdag och är snart "stora" karln!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Hahaha! Nix är likadan, alldeles nyss var han tvungen att buffa lite på sopsäcken igen fast jag redan visat honom den en gång =p. Den ska veta sin plats, tycker han, och inte prassla utan hans tillåtelse! Jaså, då skiljer det bara fåse nu.. 500 gram mellan dem.. för det är väl inte hekto?

2012-05-08 @ 20:18:58
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0