Uppdatering.

Inatt sov Nix till kl 6 för första gången nånsin. Efter att vi varit ut då sov fortsatte han sova som en stock tills Christians klocka ringde kl 9. Såå skönt :). Han har dessutom (nästan) lärt sig att vänta på ett "varsågod" innan han går in/ut genom ytterdörren. Han växer så fort att till och med jag ser det fast jag är med honom 27/7. Han gör sällan något inne och händer det en olycka så är det alltid nr 2 det gäller. Maten har vi framme jämt, han äter när han är hungrig. Han har utvecklat vakterierna mycket på senaste, skäller så fort han hör ett ljud som verkar misstänkt.

Nästa fredag ska vi på födelsedagskalas så då ska Nix vara hos Mythos igen. Vi åker dit på onsdagen eller torsdagen och så blir jag där med honom till fredagen, sen hämtar vi honom på lördag eller söndag igen. Han saknar oss aldrig nämnvärt när han är där, det känns bra :). Är så skönt att kunna lämna honom där när vi ska nånstans, för jag som annars är en riktig hönsmorsa oroar mig inte ett dugg när han är hos mamma. Jag vet att han har det bra och att hon "gör som hon ska", haha. Hon vet när lille gubben behöver varvas ner dessutom! Jag hoppas vi får chansen att ge tillbaka någon gång också. Då ska jag ta såå god hand om lille Mythos!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jamen de vet du väl....mammor är alltid bäst på allt! Han är så välkommen lille Nix!

2012-05-10 @ 17:45:00
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0