Nu närmar det sej!

I morgon är det dags för flytt för oss Marabouvalpar, så i kväll har mamma Linda piffat upp oss med ett bad. Nu luktar jag så gott, är ren och fin tills min nya flock kommer och hämtar mej! :)


I Särna har det varit en väldig fart idag! Mamma Eva och pappa Åke har donat och joxat med alla sladdar och kablar så att de inte ska ligga på golvet och fresta mej. Och så har de spikat fast nät på altan så att jag inte ska kunna ta mej under den, för där kan det finnas både det ena och det andra som är farligt för en liten vavva! Mamma har plockat ihop en massa skrot och skräp på tomten. Så nu är det bara jag som fattas tycker dom! :)

Antar att det kommer att tas en massa bilder på mej i morgon, filmad blir man väl också. Berättar så fort jag får tid om hur det är i mitt nya hem i Särna.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Bell

Wiiihooo och de har lika skåpluckor som er nästan! :D

2012-04-06 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0