Stor hund

Nyss när Nix och jag var ute i det soliga vädret och lekte så kom det en hund och hans människa på järnvägen. Människan undrade om de fick komma och hälsa på oss.....och min mamma sa att det fick dom. Så en STOR pudel kom ner på vår gräsmatta! Nix sprang fram till honom nästan på direkten. Jag var lite mer avvaktande....men sen vågade jag mej fram också!






Och en filmsnutt på mötet blev det också naturligtvis! :)


Den stora hundens mamma tyckte att Nix och jag var det mest bedårande hon sett! Och hon tyckte vi var så duktiga när vi kom på en gång mamma Eva ropade....mamma såg så stolt och glad ut då..:) När stora hunden skulle gå så var det nära att vi följde med, men mamma ropade och ropade på oss....så vi stannade väl då och kom till henne istället.

Söta, goa, gulliga, bedårande jag..:) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0