Test

Gjorde ett test med Mythos idag...Han sover ju alltid i någons knä i soffan om dagarna och jag tänkte att så kan vi ju inte ha det! Inte alltid man har tid att sitta där med honom när han ska sova. Så idag sedan vi hade klivit upp så gick jag runt och pysslade med allt möjligt, låtsades inte om honom alls när han pep och ville att vi skulle sätta oss i soffan. Jag var ner i tvättstugan och satte igång en maskin..medan han pep här uppe. Jag skrev lapp till storhandlingen i morgon, plockade ihop och joxade samt pratade för mej själv hela tiden, utan att bry mej om honom överhuvudtaget när han sprang runt mina fötter och pep. Så han gav upp, la sej i sin mjuka goa bädd i köket och somnade. Så nu sitter jag i soffan helt ensam utan Mythos! Det var en bra övning och jag är glad att jag lyckades stå emot hans pip och bedjande ögon!:p Mina karlar skulle för länge sedan ha fallit till föga och slutat med vad de nu höll på med och satt sej i soffan med honom. Nu ska jag "bara" lära Åke och Jacob att de också måste göra så ibland....men det kan bli svårt skulle jag tro...då gäller det att jag är en bra flockledare och visar vem som bestämmer!:p

Natten har varit bra. Åke var ut med Mythos halv fem och sedan sov han tills klockan ringde halv sju. Det går jätte bra att ha honom i sängen och han ligger helst under täcket med mej. Det stör mej inte ett dugg längre, första natten var jag rädd att jag skulle göra honom illa så jag sov inte så bra. Har nu märkt att han flyttar ju på sej och jag kan slappna av och sover hur bra som helst....det är ju så underbart mysigt att ha honom i sängen!:p

Har en film som jag skulle ha laddat upp, men jag får det inte att fungera! Har ju gjort det en gång och det gick hur bra som helst, men nu får jag inte till det! Får höra med Bell igen då....att man ska vara så glömsk!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0