Långpromenad!

Efter att ha legat i solstolen så tog jag och Mythos en långpromenad i det soliga, sköna vädret! Hämtade upp min mamma sen gick vi ner till sjön, blev inget bad idag heller. Jag gick ner i vattnet en bit men Mythos var inte sugen på att följa med. När vi gick hem så tog vi vägen genom byn med alla människor, bilar och lastbilar. Det gick över förväntan trots att det var första gången Mythos var där. Jag trodde att han skulle hälsa på alla, men det gick hur bra som helst och han gick med svansen högt mest hela tiden!:)

Klippte klorna på Mythos idag och nu är det inga problem alls. Han bara sitter där och jag får klippa utan något krångel överhuvudtaget! Är man ensvis så....:)

Ha en´jätte fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0