På Idre

I går var vi hos mammas bror Lars och hans fru Eva. Människorna skulle äta kolbotten...inte för att jag vet vad det är, men det luktade så gott....fläsk...messmörduppa...men jag fick inget. Det var bara till att hoppas att de tappade ner nåt på backen så jag kunde få smaka:)

Inte fick jag springa lös heller. Var två stora hundar som sprang runt där. De hade smitit hemifrån och människorna hade fullt sjå att försöka fånga in dom. Vet inte om de var snälla, men de hade i alla fall skrämt livet ur Lars katter...jagat upp dom i ett träd. Hundarna var visst på vift mest hela tiden... Så jag gick där i band och önskade att jag kunde ta mej lös!

Visst är jag vacker då!:)












Nu väger jag 1635 gr och det är på morron på fastande mage!:)

Kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0