Besök av min nya flock!

Den 17 mars kom min nya flock från Särna på besök. De blev "utskällda" av de vuxna vavvarna som bor hos oss. Men så fort de kom in i huset så blev det lugnt igen. :)

Alla nya människor satte sej på golvet och vi valpar kröp runt och klättrade på dom, bet i deras tår och annat som smakade gott! ;) De pussade och nussade väldans mycket på mej, men det var helt ok...människor blir ju så glada och nöjda när de får göra så. Jo då, jag gillade det jag med! Sen tyckte dom att man skulle vara stilla och titta in i nåt som blixtrade och lyste så man nästan blev
blind!
Här är jag i pappas famn.


Bilder på Cezar, mej och mina syskon!






Några bilder på mej, men det var svårt att vara still och titta in i den blixtrande grejen!





Gruppfoto, jag längst till vänster.


Min bror och jag (till höger).


Sen kröp jag upp i Jacob knä med Cezar och somnade så gott!


Det var roligt att träffa min nya flock och  jag ser fram emot att få gå på upptäcksfärd i Särna! Är lite orolig för den långa resan...45 mil, men det ska nog gå bra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0