Detta är jag..Mythos!

Jag är en liten chokladvavva som är född i Rímbo hos kenneln alaskasnowstars. Min hundmamma heter Mira och min pappa heter Molle. Jag föddes först i min kull och har två systar och en bror. Är den minsta i kullen just nu, men vänta ni bara...

Den 6 april 2012 flyttar jag till min nya mamma Eva, pappa Åke och min bror Jacob. Min nya flock bor i Särna, en liten by i norra Dalarna. Där kommer jag att bo i en stor villa med en stor tomt, där jag kan springa omkring! Ska bli så spännande! :)

Här är 4 veckor gammal.


Här är min mamma. Det är hon som hjälper mej att skriva min blogg...jag är inte så bra på det! ;)


Ha ett bra liv...för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0