En vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar tills mamma Bell och pappa Christian kommer och hämtar mig. Bell är helt överlycklig och tycker att tiden går jäääättesakta. Jag är visst väldigt efterlängtad och det känns härligt.

På lördagen efter att de hämtat mig ska vi åka till Särna och äta påskmiddag och hälsa på Mythos! Eller ja, människorna ska också hälsas på men jag är såklart mest nyfiken på Mythos. Och maten. Och lite på människorna med.

På torsdag, när jag blivit hämtad, ska vi stanna till i något som heter Mora och gå in på något som heter Arken Zoo och köpa saker till mig! Bland annat bitterspray, att spraya på b.la kablar så att jag inte tuggar på dem, och en klicker (?). Har inte en blekaste aning om vad det är. Och godsaker. Mycket godsaker hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Eva

Kom ihåg att handla åt mej med! :p

2012-03-29 @ 15:12:55
Postat av: Eva A. Johansson

Jag tror att ni, alltså Nix och Mythos kommer att bli bortskämda.. Men det tror jag inte att det gör något, för ni kommer säkert att ge era flockledare mycket glädje.. :)

2012-03-29 @ 17:31:34
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Nix

Jag hoppas att vi blir riiiktigt bortskämda! =)

2012-03-29 @ 18:18:57
URL: http://nyxmythos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0