Mina första saker

Idag har mamma varit till Mora och köpt lite grejer till mej, så nu har jag det jag behöver den första tiden.

Koppel och halsband. Det gröna lilla halsbandet har Nix mamma haft till en av sina hundar som hon hade tidigare. Det passar nog bra till mej den första tiden.


Lite leksaker. Vet inte vad mamma tänkte när hon köpte bollen med snöret på...den är alldesles för stor åt mej och det kommer den nog alltid att vara. Den tycker jag att Nix kan få som välkommen-hem present. Den kommer att passa mycket bättre till honom.


En bädd som ser jätte skön ut!


En väska som jag ska vara i när jag åker bil, lastbil och grävmaskin.


En fleecefilt som jag ska ha i bädden så jag kan bädda som jag vill. Den ska jag också ha i väskan så det blir mjukt och skönt.


Mat- och vattenskålar.


En lite mindre bädd som pappa ska ha i grävmaskinen, så jag slipper sitta i väskan hela tiden.


Belöningsgodis som jag får smaka när mamma fått mej att förstå vad det är hon vill att jag ska göra. :)


Nagelklippare för människor. Mamma Linda använder en sån när hon klipper våra klor. Det ska tydligen fungera bättre med en sån än en vanlig klotång, speciellt för små vovvar sägs det. Vad vet jag...har aldrig sett en klotång ens...Häftigt mönster.....


Ja, det var väl det hela...just nu. Tror att jag får en filt, mat och nåt mer med mej från Rimbo också.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0